17 Ocak 2018 Çarşamba

Nerelerdeyim?

Bu blogu açtığım günden beri hayatımda o kadar çok şey değişti ki, arada geri dönüp bakmayı ihmal etmiyorum. Burayı hayatımdaki her türlü şeyi ifade edebileceğim bir alan olarak düşünmüştüm. Sonunda bütün yazı mesaimi www.plakdukkani.org 'a yatırmaya başladım. Elbette burada sinema, bilgisayar oyunları ve ıvır zıvır hakkında da yazıyordum. Hala daha bu konuda bir eksiklik hissediyorum. Ama elimde çok az zaman var ve yazı yazmaya ayırabileceğim dakikalar her geçen gün kısalıyor. Tez dönemine girmemle birlikte, sabahtan akşama kadar koşturmak dışında bir şey yapamaz oldum. Sevdiğim arkadaşlarım gidiyor, geleceğim hala oldukça belirsiz ve ben bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Hayatımı bir arada tutmaya çalışıyorum. Üstelik ülkenin durumu her geçen gün belirsizleşirken. Bir ara Almanca öğrenmeye başlamıştım. (sanırım bu arada bir zamanda oldu.) Sonra vazgeçtim, geçen Mondly üyeliğimi bile iptal ettim. Süpervizörüm Londra'ya yerleştiğinden beri aklıma daha mantıklı bir seçenek gelmiyor. Her ne kadar Ankara antlaşması yakında sona eriyor olsa da. (Gerçekten bu İngilizler bu anlaşmayı nasıl kabul etmiş ki?)

Neyse özetle, 2018'e başlarken bir iki satır bir şeyler yazmadan geçmek istemedim. Bu bloga adını veren şahane oyun "beneath a steel sky" ın da adını anmak isterim. O oyunu oynadığım üniversite yıllarındaki boş akşamlarımı ve haftasonlarımı özlüyorum. Öğrenci olmak ne güzel şeydi yahu? Nöbet yok, sabah erken kalkmak yok, dersler dışında sorumluluk yok.

Keşke zamanı geri alabilsem!

2 yorum:

  1. En iyi reklam şirketi. Sitene reklam al reklamlardan para kazan. Alt çekim 10 dolar

    www.reklamal-kazan.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. özledim yazılarını canım benim

    YanıtlaSil